BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 3, 2010

video kenangan baling's crews~



video ini untuk semua yg terlibat..
ni koleksi peribadi saya..
nanti dah dpt gmbar dari 3 unit d-slr,
insyaAllah akan di usahakan video yg baru~

2 comments:

mohd fauzi said...

salam, tahniah buat para bakal doktor yang memulakan langkah awal, membantu masyarakat di Malaysia. Doktor2 soleh dan solehah mcm korang ni bukan sahaja nak rawat penyakit tp kena mampu bagi pendidikan jiwa. sakit boleh jadi dlm mcm2 bentuk (iman, akhlak, etc). hehe bangga lah ngan hampa, i might not know everybody but few are part of my bestfriends including you.

moga terus beristiqamah
nnt geng2 engine nak wat something gak la..

hehe buat masjid kristal kat baling.. perghh! joking only

iyfah said...

ucu: thanks for ur comment.bila kita hdup bermsyarakat,baru kita tahu sbenarnya masih banyak tugas kita.. it never stops..iA,korang pun mnyumbang la yg mna boleh..moga Allah memberkati usaha kita..amin~