BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 13, 2010

sukan dan aku~ demam piala thomas~

salam..
aku dan sukan??
sebenarnya, saya ni bukan la mantop pun dlm 
bidang kesukanan nie
main netball je..tu pun x terer!heheee
x caya tnya la azie..kan?kan?
azie terer r..terer gila!hoho!

tp my fam mmg gila minat sukan..
maksudnye bukan suka bersukan
minat tengok je!
hehee!!
especially yg melibatkan kedah dan msia!
kami x main la EPL nie..
kecuali adik laki yg minat MU
yg lain die hard fan kedah je~

best bila ada live bola or apa2 je psai msia
mesti rmai2 nak tgk!
pastu rmai2 cuak n rmai sokong!bessttt!!!
bising satu rumah! even my mum pun join~
bestnyeee...
so skrg kan piala thomas..
wpun seriusly saya x rasa cm cerah sgt peluang
tp boleh la nk letak 10% harapan 

respect r dkt lee chong wei!
dia sgt konsisten!!
susah nk jumpa pemain konsisten nie..
shalin zulkifli , nicol david..
ngan chong wei je yg nmpak okies..
so, xle r nk ltak hrpan..
nnti diriku kecewa!hohoh
apa pun saya doakan yg terbaik utk anda
hope to see the match after CP exam
hohoh...stad stad!

baiklah, saya akan sambung stad ye!
p/s : smalam rajin plak dok melihat MU asian tour lwn ngan msia.
dok tgk gol amri yahya..haha! wish i was there.. 
and really wish it just a draw..

komen skit psai penonton boo kat beregu negara..
mengikut tertib, xperlu boo orang
penat oo dia main! 
tp tuela, if main pun cm x nak lawan
bengang gak kan?kan?
kena pndai kawal emosi ye kwan2..

ok2, saya stud!!
jom!

keepfighting!

0 comments: